2011. január 29., szombat

Fogyi - Kondi napló - 1 rész - A bemutatkozás

Sziasztok, üdvözlök mindenkit a Fogyi-Kondi blogomon!

Egy pár szót szólnék magamról: a negyedik x felé közeledő nő vagyok, és most jutottam el oda, hogy elkezdjek törődni azzal, hogy mit eszek, mennyit, mikor, és azzal is, hogy mennyit mozgok. Rólam még annyit kell tudni, hogy 173 cm magas vagyok, és 2010. december 31-én 66,5 kiló voltam. Ha csak a száraz adatokat nézzük, ez nem sok, hisz a testtömeg indexem (BMI) 22,22 és a kiértékelés így szól: „Gratulálunk, az Ön testtömeg-indexe az ideális tartományba esik! Sem fogyókúrára, sem hízásra nincs szüksége. Csak arra kell vigyáznia, hogy ezt az eredményt meg is tartsa. A normált testtömeg-indexű emberek várható élettartama a leghosszabb, a táplálkozással összefüggő krónikus betegségek kockázata pedig a legkisebb. Sportoljon, mozogjon minél többet, táplálkozzon egészségesen, és tartani fogja normális testsúlyát.

Egyre kevesebb esélye van, hogy az elhízottak táborába lépjen, ám a veszély nem szűnt meg. A fogamzásgátló tabletta elhagyása okozta hormonális változások, esetleg a menopauzába történő korai belépés még komoly veszélyt jelentenek testsúlyára. Figyeljen fokozottan táplálkozására, és válasszon valami könnyed, de rendszeresen végezhető mozgást is!”
Az Ideális testsúly kalkulótor szerint nekem 65,7 lenne az ideális. Ha csak ezt nézem, akkor rendben is lenne a dolog, de ha reális akarok lenni, akkor látom, hogy bizony van rajtam 3 – 4 kg súlyfelesleg. Ez inkább a hasamon, combjaimon és a fenekemen látszik (mint mindenkinek).

Így jobbnak láttam most elejét venni a dolgoknak és tenni valamit addig, amíg 3 – 4 kilóról van szó, és nem várni, amíg több lesz. 

Elkezdtem keresgélni a zsírégető tornagyakorlatokról szóló videókat, és rájöttem, hogy bizony más is hasznát venne egy rendszerezett gyűjteménynek. Így született meg a Fogyi-Kondi blog ötlete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése